Important News

We have released Shinobi Life Online Pre-Alpha Version 1.1.0.0! This update features Earth Release: Earth Dome Jutsu, Aiming Mode and more! Try it out and tell us what you think.

User

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

Discord

Statistics

Members
Total Members: 54069
Latest: kubcis
New This Month: 11
New This Week: 3
New Today: 0
Stats
Total Posts: 55997
Total Topics: 3366
Most Online Today: 411
Most Online Ever: 4232
(January 14, 2020, 07:47:33)
Users Online
Members: 0
Guests: 393
Total: 395
Google (2)

Author Topic: Kakashi's Models  (Read 52732 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline gevanei

  • Genin Poster
  • **
  • Posts: 56
  • Reputation Power: 2
  • gevanei has no influence.
  • Gender: Male
  • I'm new around here.
    • View Profile
Re: Kakashi's Models
« Reply #30 on: April 08, 2017, 02:36:39 »
The hidan's scythe is cool ok, but you can made a scythe by yourself, i mean the scythes are fucking cool so why don't you try to create one by your imagination ? If u create a scythe with your imagination i cant wait to see it tbh xD, cuz i love scythes lel.
some example to help you ( yea man, now u make a fucking cool scythes pls xD )



of course these were just examples, what interests me is to see a scythe created by you ( if u want eh xd )
Alright. I didnt know if some one would want me to make a scythe that may not be from the naruto universe, but dud if you wanna see me make a scythe of my own, boi i will fucking make one that will blow yo mind!!
Ye make on of those would be pretty cool
  • Character Name: Hashi


Offline takami

  • Chunin Donator
  • Special Jonin Poster
  • **
  • Posts: 254
  • Reputation Power: 2
  • takami has no influence.
  • Gender: Male
  • ↑↑↑
    • View Profile
  • Clan: Himitsu
  • Organization:
    Yoru
Re: Kakashi's Models
« Reply #31 on: April 08, 2017, 14:58:25 »
The hidan's scythe is cool ok, but you can made a scythe by yourself, i mean the scythes are fucking cool so why don't you try to create one by your imagination ? If u create a scythe with your imagination i cant wait to see it tbh xD, cuz i love scythes lel.
some example to help you ( yea man, now u make a fucking cool scythes pls xD )



of course these were just examples, what interests me is to see a scythe created by you ( if u want eh xd )
Alright. I didnt know if some one would want me to make a scythe that may not be from the naruto universe, but dud if you wanna see me make a scythe of my own, boi i will fucking make one that will blow yo mind!!
HELL YEA BOIIII, surprise meeee, xd
cant wait xddddd




Offline Kakashi Natsu

  • Chunin Poster
  • ***
  • Posts: 141
  • Reputation Power: 2
  • Kakashi Natsu has no influence.
  • Gender: Male
  • Give up trying to make me give up.
    • View Profile
  • Clan: Agni
Re: Kakashi's Models
« Reply #32 on: April 08, 2017, 18:41:18 »
Ok i finished making hidan's scythe WITH CHAINS CONNECTING THE BLADES. After Blender finishes rendering the whole thing, i'll put it up.

Offline sirpaul

  • Jonin Donator
  • Chunin Poster
  • ****
  • Posts: 137
  • Reputation Power: 2
  • sirpaul has no influence.
  • Gender: Male
  • Previosly known as Fampo
    • View Profile
  • Clan: Tsunagami
  • Organization: Roguhanta and Blackbox
Re: Kakashi's Models
« Reply #33 on: April 08, 2017, 18:48:19 »
not trying to be a dick or whatever but it looks shit and not like hidans scythe at all
  • Character Name: Sirpaul

Offline Kakashi Natsu

  • Chunin Poster
  • ***
  • Posts: 141
  • Reputation Power: 2
  • Kakashi Natsu has no influence.
  • Gender: Male
  • Give up trying to make me give up.
    • View Profile
  • Clan: Agni
Re: Kakashi's Models
« Reply #34 on: April 08, 2017, 20:20:07 »
1. Ok, if you can do a better job. Prove it.
2. I don't care about what people say if its not constructive. Saying its shit isn't gonna make it better. Instead of just saying shit why dont you tell me how I could improve it.


BTW: FINAL IMAGE POSTED. NOW WITH CHAINS!!!

Offline Diamond Lee

  • Special Jonin Poster
  • ****
  • Posts: 288
  • Reputation Power: 4
  • Diamond Lee has no influence.
  • Gender: Male
  • Taijutsu User- Combat Team member of Heathen
    • View Profile
  • Clan: Himitsu
  • Organization: Heathen

Re: Kakashi's Models
« Reply #35 on: April 08, 2017, 20:20:23 »
not trying to be a dick or whatever but it looks shit and not like hidans scythe at all

if you are going to offer criticism, first off, dont say it looks like shit, because that is being a dick

then, after saying you don't think it looks great or isn't that cool, don't just finish your post and go find another post to insult, say why you don't think it looks good, and how the person could make it better . That is the point of constructive criticism.

In this case, you said it didn't look like Hidan's scythe. Why do you think so? Explain, because thankfully we are not in your head.

Take example from those before you in the forum who gave Kakashi suggestions like for example making something not naruto related.

Normally I think posts slightly on the shit end of the spectrum are funny, and I am guilty of shitposting quite a few times, but that was just toxic.

tl;dr when criticizing, give suggestions, don't just be a dick.
Let the power of youth wash over you and fill you with strength!


-lethal dankness

Offline Kakashi Natsu

  • Chunin Poster
  • ***
  • Posts: 141
  • Reputation Power: 2
  • Kakashi Natsu has no influence.
  • Gender: Male
  • Give up trying to make me give up.
    • View Profile
  • Clan: Agni
Re: Kakashi's Models
« Reply #36 on: April 08, 2017, 20:21:39 »
not trying to be a dick or whatever but it looks shit and not like hidans scythe at all

if you are going to offer criticism, first off, dont say it looks like shit, because that is being a dick

then, after saying you don't think it looks great or isn't that cool, don't just finish your post and go find another post to insult, say why you don't think it looks good, and how the person could make it better . That is the point of constructive criticism.

In this case, you said it didn't look like Hidan's scythe. Why do you think so? Explain, because thankfully we are not in your head.

Take example from those before you in the forum who gave Kakashi suggestions like for example making something not naruto related.

Normally I think posts slightly on the shit end of the spectrum are funny, and I am guilty of shitposting quite a few times, but that was just toxic.

tl;dr when criticizing, give suggestions, don't just be a dick.
AMEN BRO!!

Offline sirpaul

  • Jonin Donator
  • Chunin Poster
  • ****
  • Posts: 137
  • Reputation Power: 2
  • sirpaul has no influence.
  • Gender: Male
  • Previosly known as Fampo
    • View Profile
  • Clan: Tsunagami
  • Organization: Roguhanta and Blackbox
Re: Kakashi's Models
« Reply #37 on: April 08, 2017, 20:23:02 »
well then let me correct myself


in my opinion it looks shit*

there.
  • Character Name: Sirpaul

Offline CaioDarT

  • Chunin Donator
  • Special Jonin Poster
  • **
  • Posts: 286
  • Reputation Power: 2
  • CaioDarT has no influence.
  • Gender: Male
  • Zero Reiends Frere Heal
    • View Profile
  • Clan: Yamazaki


  • Organization: RoguhantaBlackbox
Re: Kakashi's Models
« Reply #38 on: April 08, 2017, 20:23:07 »
1. Ok, if you can do a better job. Prove it.
2. I don't care about what people say if its not constructive. Saying its shit isn't gonna make it better. Instead of just saying shit why dont you tell me how I could improve it.


BTW: FINAL IMAGE POSTED. NOW WITH CHAINS!!!
+REP
Well done sir.
Dont listen to dicks not trying to be a dick bro.
Keep up the good work, keep studying and improving your stuff

Offline Kakashi Natsu

  • Chunin Poster
  • ***
  • Posts: 141
  • Reputation Power: 2
  • Kakashi Natsu has no influence.
  • Gender: Male
  • Give up trying to make me give up.
    • View Profile
  • Clan: Agni
Re: Kakashi's Models
« Reply #39 on: April 08, 2017, 20:25:12 »
1. Ok, if you can do a better job. Prove it.
2. I don't care about what people say if its not constructive. Saying its shit isn't gonna make it better. Instead of just saying shit why dont you tell me how I could improve it.


BTW: FINAL IMAGE POSTED. NOW WITH CHAINS!!!
+REP
Well done sir.
Dont listen to dicks not trying to be a dick bro.
Keep up the good work, keep studying and improving your stuff
Thanks man. I appreciate it. I'm gonna go work now on my own scythe, the nwork on the trident Reminance also suggested for me to make. That one will be completely original.

Offline AbeMelbs

  • Genin Poster
  • **
  • Posts: 83
  • Reputation Power: 2
  • AbeMelbs has no influence.
  • Gender: Male
  • Leader of The Creed
    • View Profile
    • Youtube - Vongola SLO
  • Clan:
    Code: [Select]
    [url=www.shinobilifeonline.com/index.php?topic=3186.0][img]i.imgur.com/NWnjp2v.png?1[/img][/url]
  • Organization: The Creed
Re: Kakashi's Models
« Reply #40 on: April 08, 2017, 20:52:18 »
That looks good man, keep it up!
  • Character Name: Kyuzaki
What was I thinking?



View My Video



My Character

Offline Kakashi Natsu

  • Chunin Poster
  • ***
  • Posts: 141
  • Reputation Power: 2
  • Kakashi Natsu has no influence.
  • Gender: Male
  • Give up trying to make me give up.
    • View Profile
  • Clan: Agni
Re: Kakashi's Models
« Reply #41 on: July 18, 2017, 01:48:12 »
New models, check first post.

Offline Kakashi Natsu

  • Chunin Poster
  • ***
  • Posts: 141
  • Reputation Power: 2
  • Kakashi Natsu has no influence.
  • Gender: Male
  • Give up trying to make me give up.
    • View Profile
  • Clan: Agni
Re: Kakashi's Models
« Reply #42 on: July 21, 2017, 03:41:46 »
Guys what do you think of my new models??

Offline |Sean|

  • Modeler
  • Shinobi Life Online Developer
  • Academy Student Poster
  • *****
  • Posts: 19
  • Reputation Power: 2
  • |Sean| has no influence.
  • Gender: Male
  • Crowded elevators smell different to midgets.
    • View Profile
Re: Kakashi's Models
« Reply #43 on: July 22, 2017, 01:38:21 »
If you could 3D print them they'd make good Lego props.
  • Character Name: Takashi

Offline Kakashi Natsu

  • Chunin Poster
  • ***
  • Posts: 141
  • Reputation Power: 2
  • Kakashi Natsu has no influence.
  • Gender: Male
  • Give up trying to make me give up.
    • View Profile
  • Clan: Agni
Re: Kakashi's Models
« Reply #44 on: July 23, 2017, 04:57:16 »
are you making a joke??

 

Recent Topics

SHIPPING RESTRICTIONS EXTENSION FOR MAGENTO 2 by cynoinfotech
December 01, 2022, 10:43:00

OC by caleboftheleafvillage
November 30, 2022, 13:31:47

Capital One Login | Sign in to Online Banking Account by Erick453
November 24, 2022, 09:58:13

Shinobi Life Online Pre-Alpha Version 1.2.0.0 by SamuelEpperly
November 17, 2022, 15:48:01

Crashed when I log in by Jamezoar
November 17, 2022, 12:37:45

Uzumaki Clan by Jamezoar
November 17, 2022, 12:36:35

My Computer Freezes While Playing 'Shinobi Life Online' by Jamezoar
March 13, 2022, 17:04:23

The Lie That Never Lived: Shionbi Life Online by Ken
October 26, 2021, 00:28:55

I suggest we can do genjutsus by NinjaMirage
September 28, 2021, 13:01:13

Hug,slap,kiss or kill - Fourm game. by MarkKlaus3
September 17, 2021, 12:59:31

Top Posters

Mars
Posts: 2648
Reminance
Posts: 2246
Shivraj
Posts: 1610
m4r1us
Posts: 1298
Manuster
Posts: 1271
NinjaMirage
Posts: 1173
Nova
Posts: 1152
taigakun
Posts: 1099
Fraudulent
Posts: 1098
Konohuro
Posts: 1060